wtorek, 18 października 2016

♥ Zapowiedź ♥

Hejka ☻
Jeśli jeszcze nie wiecie to od 2 lat jestem wielką fanką eurowizji. Cały rok czekam na ten moment kiedy osoby z różnych krajów spotykają się w jednym miejscu i prezentują swoje utwory, następnie widzowie głosują na swój ulubiony utwór lub na reprezentanta swojego kraju. W tym roku Polskę reprezentował Michał Szpak zajmując 8 miejsce, a rok temu Monika Kuszyńska zajęła niższe noty.





 Ostatecznie wygrała Jamala, reprezentantka Ukrainy, której piosenka porwała moje serce. Dlatego też eurowizja w przyszłym roku powinna odbyć się na Ukrainie.



Pewnie zastanawiacie się do czego to moje pisanie prowadzi. Pisze tez post z prostego powodu, 20 listopada odbędzie się Erowizja Junior na której będzie również reprezentantka polski. Na tym konkursie Polska nie uczestniczyła od 12 lat wiec myślę ze powód jest spory ♥ Reprezentantem Polski będzie Oliwia Wieczorek, która zaprezentuje cudowną piosenkę. Myślę że w tym roku polska ma bardzo duże szanse na wygraną.



Cóż będę się starała codziennie albo co drugi dzień dodawać posty ( na blogu filmowym naEkraniee.blogspot.pl ) na ten temat. Np. Moje to 5 piosenek. Będę też udostępniać wiadomości o reprezentantach poszczególnych krajów. Naprawdę nie mogę się już doczekać i mam nadzieje ze wam również się spodoba.

To chyba tyle co chciałam wam powiedzieć.
Moje media społecznościowe :
Instagram - by_alexoxo
Facebook - Ola Jaworska
E-mai - by.alex@op.pl

Do zobaczenia w następnym poście ♥

Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz