środa, 21 września 2016

Dary anioła - Miasto szkła

Niestety, człowiek najbardziej nienawidzi kogoś, na kim mu kiedyś zależało.

Autor: Cassandra Clare
Wydawnictwo: Mag
Cykl: Dary Anioła (tom 3)
stron: 528
Rodzaj: fantastyka
Pośród chaosu wojny Nocni Łowcy muszą zdecydować się na walkę u boku wampirów, wilkołaków i innych Podziemnych… albo przeciwko nim. Tymczasem Jace i Clary też muszą podjąć ważne decyzje. Czy mogą pozwolić sobie na zakazaną miłość?

Nie da się opisać tego co czułam podczas czytania tej książki.


Radość pomieszaną ze smutkiem, zirytowanie, zadowolenie, a czasem takie zdenerwowanie, że miałam ochotę wyrzucić książkę przez okno, lub utopić ją i potargać.. w dodatku z przyjemnością. Czytając tę książkę zamykam się w osobnym, pięknym na swój sposób świecie i nic innego mnie nie obchodzi. Kilka razy zdarzyło mi się, że kompletnie nie wierzyłam w opisaną historię. Krzyczałam do książki: "Co? No nie wierzę.." albo "Ale jak to się stało?!", a potem przerzucałam strony wstecz aby przeczytać pewne sytuacje jeszcze raz, gdyż tak mną wstrząsnęły. Raz nawet zdarzyło mi się to, jadąc tramwajem. Na moje szczęście w porę się opamiętałam i nie zaczęłam gadać do książki przy ludziach. Uf :D

♥♥ POLECAM GORĄCO ♥♥
Ola

1 komentarz: