poniedziałek, 19 września 2016

♥♥ Zapowiedzi książkowe - jesień 2016 ♥♥

Zapraszam serdecznie na zapowiedzi książkowe których nie mogę się doczekać :)



Ostatnio przeglądając księgarnię internetowa natknęłam się na reklamę nowej książki która od pierwszej chwili bardzo mnie zaciekawiła :)

Leigh Bardugo - Szóstka wron. Tom 1. Szóstka wron


DATA PREMIERY - 28.09.2016 (ŚRODA)

Sześcioro niebezpiecznych wyrzutków. 
Jeden niewykonalny skok. 
Przestępczy geniusz Kaz Brekker otrzymuje ofertę wzbogacenia się ponad wszelkie wyobrażenie – wystarczy w tym celu wykonać zadanie, która z pozoru wydaje się niewykonalne:
włamać się do niesławnego Lodowego Dworu (niezdobytej wojskowej twierdzy),
uwolnić zakładnika (a ten może rozpętać magiczne piekło, które pochłonie cały świat), 
przeżyć dostatecznie długo, żeby odebrać nagrodę (i ją wydać). 
Kaz potrzebuje ludzi wystarczająco zdesperowanych, żeby wraz z nim podjęli się tej samobójczej misji, oraz dostatecznie niebezpiecznych, żeby ją wypełnili. Wie, gdzie ich szukać. Szóstka najbardziej niebezpiecznych wyrzutków w mieście – razem mogą być nie do zatrzymania. O ile wcześniej nie pozabijają się nawzajem.

Słyszałam dość dużo różnych, w tym dobrych opinii na temat tego autora, ale niestety sama nie miałam jeszcze przyjemności się z nim spotkać :) Sama fabuła również bardzo mi się podoba i mam nadzieję że umili mi czas :)


Następna książka nie każdemu może się spodobać, ja sama nie za bardzo lubię takie klimaty ale fabuła wydała mi się bardzo ciekawa.

Kasie West - Chłopak z sąsiedztwa


DATA PREMIERY - 12.10.2016 (ŚRODA)

Od śmierci mamy Charlie Reynolds przebywa głównie w męskim towarzystwie - ma trzech starszych braci i sąsiada, honorowego członka rodziny. Jest zdeklarowaną chłopczycą i woli grać z kumplami w kosza, niż bawić się w jakieś gierki i flirty. Jednak gdy musi sama zarobić na kolejny ze swoich mandatów za przekroczenie prędkości, nagle ląduje w butiku z eleganckimi ubraniami. I tam nie pozostaje jej nic innego, jak zachowywać się o wiele bardziej kobieco niż do tej pory. Co sprawia, że zaczyna się nią interesować pewien przystojny chłopak... 
Wszystkie stresy Charlie odreagowuje wieczorami, gadając przez płot z Bradenem, sąsiadem i przyszywanym czwartym bratem, który zna ją lepiej niż ktokolwiek. Ale nawet się nie domyśla, że Charlie kryje pewną tajemnicę: jest w nim zakochana. I za żadne skarby mu tego nie zdradzi, bo nie chce go stracić. 

Nie czytałam tego typu książek, a jak już coś znalazłam  to zawsze gdzieś w tle była fantastyka. Mam nadzieję że ta powieść zachęci mnie do czytania książek o takiej tematyce :)


Z tą autorką już się spotkałam i to nieraz i jej sposób pisania nie zawsze był jakiś wybitny, ale bardzo często podobała mi się jej powieści. 

Rainbow Rowell - Nie poddawaj się


DATA PREMIERY - 12.10.2016 (ŚRODA)

Ulubiony książkowy bohater znanej z „Fangirl” Cathy powraca z własną historią. Simon Snow rozpoczyna właśnie ostatni rok nauki w Szkole Czarodziejów w Watford. Nie żeby przez ostatnie kilka lat jakoś bardzo się podszkolił – wciąż słabo radzi sobie z różdżką, w dodatku nieustannie coś podpala albo sam wybucha. Na domiar złego porzuca go dziewczyna, a jego mentor nie daje znaku życia. Simon zupełnie nie wie, dlaczego akurat on uznawany jest za najpotężniejszego czarodzieja, skoro każde z jego życiowych przedsięwzięć to porażka. Ale gdy w Świecie Magów zaczyna wrzeć, Simon musi sprostać wyzwaniu i zapanować nad sytuacją. Nie pomaga przeczucie, że Baz, jego współlokator, a zarazem największy wróg, prawdopodobnie knuje coś za jego plecami. „Rób swoje” to powieść o magii, duchach, miłości i tajemnicy. Jest w niej tyle pocałunków i sekretów, ile można się spodziewać w książce Rainbow Rowell, autorki „Fangirl”, ale pojawia się tu znacznie więcej wampirów i innych potworów.

Czytałam już ,,Eleonore i Parka'' oraz ,,Fangirl''. Mam mieszane uczycie co do tych książek ale nie były one jakieś tragiczne. Mam nadzieję że ta książka mi się spodoba :)


Teraz troszkę moje klimaty :)

Harry Potter. Hogwart

DATA PREMIERY - 26.10.2016

Szkoła Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie została założona przez Godryka Gryffindora, Helgę Hufflepuff, Rowenę Ravenclaw i Salazara Slytherina. Jej siedzibą jest wielki, malowniczy i pełen tajemnic zamek. Co tu dużo mówić – to miejsce, w którym każdy chciałby się uczyć. Nawet jeśli nie doczekałeś się sowy z Hogwartu, możesz mieć swój dziennik z godłem tej niezwykłej szkoły.

Nie mogę się już doczekać tej książki !!!! Jakby ktoś jeszcze nie wiedział to jestem wielką 
fanką Harrego Pottera :)


Macie już jakąś książkę na oku ?

Ola ♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz