wtorek, 4 października 2016

Book haul #2 - lipiec 2016

14 książek na 14-naste urodziny :D
Nie mogłam się doczekać lipca z prostego powodu.
31 lipca odbyły się moje urodziny ♥
A z tej okazji moja rodzina, zrobiła mi niesamowicie miłą niespodziankę i otrzymałam od nich 14 książek :P
Wszystkie pozycje są długo przeze mnie oczekiwane wiec naprawdę bardzo się cieszę ze je mam :)
Nie przedłużając już zacznę.

Pierwszą książką jest ,, Black ice '' autorstwa Becci Fitzpatrick.

Naprawdę cieszę się że mam ją już na swojej półce ponieważ słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tej powieści. Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła się za nią zabrać :)

Kolejna to ,,Gra o tron'' Georga R.R. Martina.

To naprawdę wielkie tomiszcze i mam nadzieję że moje odczucia po przeczytaniu tej powieści będą równie duże :)

Następnie ,,Linia serc'' Rainbow Rowell.

Aż chce się
 czytać :))

Przyszła pora na ,,Obsydian'' Jennifer L. Armentrout.

Powiem krótko... nie mogę się doczekać tej książki !!!

,,Pojedynek'' autorstwa Marie Rutkoski.

Na tą powieść czekałam już bardzo długo, czytałam wiele jej recenzji i mam nadzieję ze będzie równie dobra co same recenzje ;)

,,Musimy coś zmienić'' Sandy Hall

O tej książce chyba nic nie słyszałam ale fabuła wydaje mi się bardzo ciekawa :)

Kolejna powieść to ,,Will Grayson, Will Grayson'' Davida Levithana oraz Johna Greena.

Johna Greena kocham i ubóstwiam dlatego myślę że książka powinna mi się spodobać ♥

Następnie ,,Lato koloru wiśni'' autorstwa Cariny Bartsch.
Książkę już zaczęłam czytać wiec możecie się spodziewać recenzji :)

,,Alive / żywi'' autorstwa Scotta Siglera.

Słyszałam dużo dobrego na temat tej powieści, myślę że fabuła również jest bardzo interesująca i ciekawa :)

,,Eleonora i Park'' Rainbow Rowell.

Cieszę się że ta książka jest już na mojej półce i tylko czeka aż ją przeczytam ♥

,,Ugly Love'' autorstwa Colleen Hoover.

Moje relacje z tą autorką są mieszane ale mam nadzieję że przynajmniej ta książka bardziej przypadnie mi do gustu.

,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny'' autorstwa J.K. Rowling.

Otrzymałam takiego pięknie wydanego Harrego .... mogę umierać ;)

,,Niezłomni'' C.J. Daugherty.

Kocham tą serię i mam nadzieję że i ta książka będzie cudowna :)

,,Najgorszy człowiek na świecie'' Małgorzaty Halber.

Okładka piękna ale czy książka okaże się być równie śliczna ??

To by było na tyle :)
Pozycji jest dość dużo ale mam nadzieję że jak najszybciej je przeczytam :)
Do zobaczenia w kolejnym poście♥
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz