środa, 5 października 2016

Sekret Julii

Oni chcą mnie znaleźć. Ja znajdę ich pierwsza... 

Autor: Tahere Mafi 
Wydawnictwo: Otarte 
Stron: 437 
Cykl: Dotyk Juli (tom 2)
 Rodzaj: fantasty

Julia z Adamem uciekają z kwatery Komitetu Odnowy i trafiają do Punktu Omega, przystani dla dzieci o szczególnych zdolnościach. Wreszcie są bezpieczni. Sielanka zakochanych trwa jednak krótko. Julia poznaje sekret, który może przekreślić ich wspólne marzenia o szczęściu…
 Po bardzo dobrej części pierwszej, bardzo byłam ciekawa co Tehereh Mafi przygotowała dla nas w drugiej odsłonie. Przyznam, że w wielu momentach autorka mnie zaskoczyła, choć nie zawsze pozytywnie. Książkę nadal czyta się dobrze i szybko, ale czegoś mi tutaj zabrakło. Miałam wrażenie, że już to kiedyś czytałam i wiem co wydarzy się za chwilę. Szkoda,że poziomem odbiega od "Dotyku Julii", ale mam nadzieję, że w następnej części to się zmieni, jak i sama główna bohaterka, która niestety zaczęła mnie irytować swoim zachowaniem i niezdecydowaniem.
♥♥ POLECAM GORĄCO ♥♥
Ola
napisz do mnie------> dobre.czytanie@op.pl
Tu mnie znajdziesz :
Instagram - by_alexoxo
Facebook - Ola Jaworska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz