poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Piękne istoty

Ona i on, magia, miłość, śmierć i fascynujące miasteczko gdzieś na końcu świata - wszystkie te wątki zostały przekute przez autorki w oszałamiającą powieść dla nastoletnich fanek romansów paranormalnych. 


Autor: Garcia Kami, Stohl Margaret

Stron: 536

Rodzaj: fantasty, miłosny

Cykl: Piękne istoty (tom 1)

Lena Duchannes jest inna. I to nie tylko dlatego, że jest znikąd i nie pasuje do blondwłosych piękności z Gatlin, ale również dlatego, że skrywa mroczną tajemnicę. Klątwę, która ciąży na jej rodzinie od pokoleń. Klątwę, której nie pogrzebią mroczne bagna i zapadłe cmentarzyska tego zapomnianego przez ludzi Południa.
Etan Wate marzy tylko o tym, żeby się wyrwać z Gatlin. Chłopak od miesięcy śni o pewnej dziewczynie, której nigdy wcześniej nie spotkał. Jakie jest jego zdziwienie, kiedy tę samą dziewczynę widzi na szkolnym korytarzu. Od tej chwili liczy się tylko ona i niezwykła więź, która ich połączyła.

To książka pełna magii i tajemnic. Para nastolatków która walczy o miłość, przetrwanie. Ona nie mówi mu o wszystkim, on po uszy w niej zakochany i przez to nie dostrzega ważnych rzeczy. To powieść, w której świat podzielony jest na dwa typy ludzi:zwykli ludzie i istoty ze swoimi mocami.Czytając tą książkę nie mogłam się od niej oderwać! Kilka dni po przeczytaniu tej książki obejrzałam jej adaptacje.Moim zdaniem książka jest lepsza od filmu lecz nie chce urazić tych dla których film jednak był lepszy ;)Podczas jej czytania leżałam na huśtawce na podwórku. Zamiast spotkać się z przyjaciółmi, którzy mnie o to prosili, czytałam. Ta książka tak mnie wciągnęła że nie mogłam się od niej oderwać, a po za tym bardzo szybko się ją czyta;D Polecam tą książkę wszystkim fanom powieści fantasty;D Ostrzegam tylko, jeśli zaczniecie ją czytać wciągnie was i nie wypuści aż do ostatniego zdania.;D
♥♥ POLECAM GORĄCO ♥♥
Ola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz