wtorek, 30 sierpnia 2016

Book haul #1 - czerwiec 2016


 Na samym początku chciałabym wyjaśnić dlaczego book haul jest z czerwca bo przecież dzisiaj mamy sierpień.... Obecnie nadrabiam zaległości i dodaje recenzje książek które przeczytała już jakiś czas temu. Dlatego pomyślałam że mogłabym zrobić book haule z czerwca, lipca i sierpnia :) W najbliższym czasie postaram się dodać book haul z lipca :) Mam nadzieję że następne będą się ukazywały już regularnie co miesiąc :) 
Nie przedłużając już.....

Na początku czerwca, poważnie zachorowałam i nie mogłam ruszać się z łóżka, wiec musiałam zaopatrzyć się w nowe książeczki. Gdy dowiedziałam się ze jestem chora, jak najszybciej ( zaraz po wyjściu od lekarza ;)) udałam się do księgarni, w której kupiłam 4 powieści. Tam wpadła mi w oko pewna lektura którą chciałam zakupić już od jakiegoś czasu. A mianowicie chodzi mi tutaj o ,, Kwiaty na poddaszu'' autorstwa Virginii Cleo Andrews. 




 ♥ Moją uwagę przyciągnęła ta piękna okładka już jakiś czas temu, wiec gdy zobaczyłam ją na półce w księgarni, byłam w siódmym niebie :D Jestem ciekawa tej fabuły. ♥

Kolejna książka to taka troszkę odskocznia od codzienności i powrót do dzieciństwa :) Możecie się już domyśleć że chodzi mi tutaj o ,,Powrót na wyspę potępionych '' którą napisała Melissa de la Cruz.


♥ Jest to kontynuacja ,, Wyspy potępionych'', i pewnie możecie się niedługo spodziewać recenzji pierwszej części :) Postanowiłam przygarnąć tą książeczkę ponieważ wcześniejszy tom bardzo mi się spodobał i mam nadzieję że i ten również mnie nie zawiedzie. ♥

Gdy miałam już wychodzić spotkałam po drodze regał z kryminałami, wiec przy nim przystanęłam.  I tak właśnie zakupiłam kolejną książkę czyli ,, Wioskę morderców'' autorstwa  Elisabeth Herrmann. Achhh te księgarnie...


♥ Nie planowałam zakupu tej powieści ale cóż...... Słyszałam o nie dość dużo. Niektórzy twierdzą że jest to kiepskie i można się wszystkiego domyśleć. Ale jednak większość recenzji które czytałam były pozytywne. Wiec zobaczę jak to będzie ze mną. ♥

I gdy tak stałam w kolejce do kasy, przemiatałam wzrokiem cały sklep, i moją uwagę przykuł dość mi znany brzeg książki...... więc jak to ja szybko poleciał do regału i potwierdziły się moje domysły. Było to ,, Moje życie obok'' autorstwa  Huntley Fitzpatrick :)


 ♥ Recenzja tej powieści znajduje się już na blogu :) Zapraszam serdecznie :)♥

Potem to już musiałam iść do kasy, nie było innej opcji ;) Oczywiście kolejka sięgała już do drzwi, a gdy wchodziłam do sklepu były raptem 3 osoby :) Takie moje szczęście :P 
No i mijały te dni. A mi tak bardzo się nudziło że pewnego poranka, gdy zrobiłam sobie przerwę w czytaniu, weszłam na księgarnię internetową....... I tak tak to się skończyło ze zamówiłam 3 książki :P Cała ja ....

Na pierwszy ogień poszli ,,Zbuntowani'' autorstwa C.J. Daugherty.

♥ Na blogu nie ma jeszcze żadnej recenzji z tej serii ale obiecuję że pojawi się już niebawem :) Obecnie jestem przy właśnie tej części :) ♥

Kolejna książka to ,,Ból za ból'' autorstwa Jenny Han oraz Siobhan Vivian.


♥ Słyszała o tej powieści tylko raz ale była to tak dobra recenzja że od razu wsadziłam tę książkę do koszyka internetowego  :P ♥

Ostatnią już książką obok której obojętnie nie mogła przejść obojętnie ( ciekawe jak skoro zamawiałam przez neta ;)), jest ,,Cud chłopak '' autorstwa  R.J. Palacio.


♥ Tak w sumie to nie wiem dlaczego mnie ciągnie tak do tej książki, ponieważ są różne opinie na jej temat, ale w każdym razie mam nadzieję że się nie zawiodę ;) ♥

I to była już ostatnia powieść która przybyła do mnie w czerwcu :)
A wy w jakie książki zaopatrzyliście się w czerwcu ??
Może czytaliście już jakąś książkę z tego book haula ??
Napiszcie koniecznie w komentarzach lub na mój e-mail ------> dobre.czytanie@op.pl
Ola ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz