wtorek, 30 sierpnia 2016

Dary Anioła: Miasto popiołów

Skoro nie możesz powiedzieć prawdy ludziom, na których najbardziej ci zależy, w rezultacie samego siebie też oszukujesz.


Autor: Cassandra Clare

Seria: Dary Anioła ( tom 2 ) ------> recenzja tomu 1 jest już na blogu ;)

Stron: 528

Rodzaj: przygodowy,fantasty

Szenastoletnia Clary Fray chciałaby, żeby jej życie znowu stało się normalne. Ale czy cokolwiek może takie być, skoro dziewczyna jest Nocnym Łowcą, zabijającym demony, jej matka została magicznie wprowadzona w stan śpiączki, a ona sama nagle zaczyna widzieć mieszkańców Podziemnego Świata – wilkołaki, wampiry, wróżki…
Zaczęłam czytać, a tu nagle koniec. A niech to... Jestem w o tyle dobrej sytuacji, że następną część mam koło siebie i już się zabieram. Co za szczęście :) Zaczynając drugą część bałam się trochę, że się zawiodę, miałam wrażenie że autorka nie będzie miała dalej pomysłu na rozwinięcie głównych wątków. Myliłam się. Dalej czyta się lekko, szybko i z wielkim zainteresowaniem. Cassandra Clare tak rozwinęła losy bohaterów, że już nie mogę się doczekać przeczytania następnych części. To na prawdę wielka mistrzyni jeśli chodzi o dialogi, potrafią być zabawne i poważne na raz! Och.. a to zakończenie z Jace'em i Clary... "istnie piekielnie męczące" (można by pomyśleć że autorka chce się trochę poznęcać, no ale musi jakimś wątkiem pokrzyżować nasze plany co do bohaterów :D).
 ♥♥ POLECAM GORĄCO ♥♥
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz