czwartek, 4 maja 2017

Kamienie na szaniec

A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei. Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec.


Autor: Aleksander Kamiński
Stron: 256
Rodzaj: historia, wojna

Dzisiaj taka króciutka recenzja gdyż najzwyczajniej w świecie nie umiem wyrazić słowami moich emocji po przeczytaniu tej powieści... Przyznaje się bez bicia że nie ciągnęło mnie do tej książki ponieważ lektury tak już na mnie działają, ale przeczytałam dosłownie przed chwilą i muszę napisać chociażby jedno zdanie na jej temat.

,,Opowieść o wspaniałych ideałach BRATERSTWA I SŁUŻBY, o ludziach, którzy potrafią pięknie umierać i PIĘKNIE ŻYĆ.”
Alek, Rudy i Zośka... „Życie jest tylko wtedy coś warte i tylko wtedy daje radość, jeśli jest służbą.” 

Patriotyzm i walka. Braterstwo i służba.
Od dłuższego czasu patrzę w ekran monitora i nie umiem wyrazić swych uczuć wobec książki. Napawa mnie duma, że oto ja pochodzę z tak pięknego kraju, który budowali tak wspaniali ludzie. Przelewali krew na to, co teraz jest. Determinacja, pomysłowość, bohaterstwo... to wszystko to tylko czynniki, które połączyła wojna.

PS. Piękna szkolna lektura – obowiązkowa dla każdego Polaka!

♥♥ POLECAM GORĄCO ♥♥
Ola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz