środa, 1 marca 2017

PODSUMOWANIE MIESIĄCA - Luty 2017

Część ! 
Dzisiaj witam was w pierwszym podsumowaniu miesiąca na blogu :) Nigdy czegoś takiego nie robiłam, gdyż uważałam że jest to co najmniej nie potrzebne. Jednak niedawno zauważyłam że zapominam po pewnym czasie, książki które ostatnio przeczytałam. I podjęłam decyzję że to właśnie morze mi w tym pomóc :) Nie przedłużając już przejdźmy do podsumowania :) 



Pierwszą książką jaką przeczytałam w lutym są Niepowszedni. W potrzasku autorstwa Justyny Drzewickiej. 


Jest to drugi tom trylogii  Niepowszedni, czyli moja tegoroczna miłość. W pierwszej części  zakochałam się od samego początku jej czytania, ale więcej o niej rozpisałam się w recenzji Niepowszedni. Porwanie  :) O tym tomie również nie chcę się zbytnio rozpisywać gdyż na pewno niebawem pojawi się recenzja :)


Następnie sięgnęłam po Dziewczyna i chłopak wszystko na opak pani Wendelin Van Draanen.


Jest to naprawdę cudowna książka, którą polecam każdemu - chłopcu, dziewczynce, nastolatkowi, nastolatce czy dorosłym - wszystkim. Warto przeczytać chociażby dla samego faktu że czytało się coś tak pięknego. 


Po wcześniejszej książce maiłam ogromnego kaca książkowego, mimo iż  koniec w pełni mnie zachwycił to i tak bardzo tęskniłam za głównymi bohaterami, oraz byłam ciekawa jak to się dalej potoczy. Dlatego też przez większość czasu nie sięgałam po inne powieści, ale w końcu ciekawość wzięła górę i przeczytałam Linie serc Rainbow Rowell.

   
Sięgnęłam po tą powieść ponieważ bardzo długo leżała ona na mojej półce a słyszałam wiele dobrych opinii na jej temat. Pomysł na fabułę był naprawdę genialny jednak wypowiem się nieco więcej w recenzji :)


Ostatnią już książką jaką przeczytałam w lutym są Naznaczeni śmiercią autorstwa Veronici Roth.


O matko co to była za książka.... tak niesamowita, tak pełna magii i cierpienia ale również i miłości, że ja po przeczytaniu tej powieści miała taki mętlik w głowie.... Sama nie wiem już co myśleć o pani Veronice, ponieważ ja nie wspominałam jej za dobrze po moi spotkaniu z  Zbuntowaną i Cztery. Dlatego też podchodziła do tej powieści z rezerwą, co nie było ani trochę potrzebne. Książka po prostu wymiata ;) 

♥♥♥♥♥♥

To są wszystkie książki jakie przeczytałam w lutym. Nie jest ich zbyt dużo ale jest to spowodowane właśnie tym kacem książkowym gdyż nie chciałam nic czytać i to też się przyczyniło do liczby książek. 
Bardzo cieszę się że mogła zrobić to podsumowanie miesiąca i mam nadzieję że wam również się spodobało :) 
Serdecznie zapraszam was na moje media społecznościowe:
Instagram - by_alexoxo
E-mail - dobre.czytanie@op.pl
Snapchat - bam_olciak
Fb - Ola Jaworska

Ola ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz