czwartek, 15 grudnia 2016

♥ TAG ŚWIĄTECZNY ♥

Cześć wszystkim ! Pada śnieg, domy stoją pięknie przyozdobione, dzieci jeżdżą na sankach a nocą w oknach sąsiadów widać cudnie ubrane choinki.To może oznaczać tylko jedno... ŚWIĘTA. Boże Narodzenie to chyba moje ulubione święto. To również czas który możemy spędzić wśród naszych bliskich, oczywiście nie mogę zapomnieć o tych pysznych potrawach.. mniaaaam. Ale do rzeczy ;) Dzisiaj przychodzę do was z świątecznym TAGIEM :) 


1. Połowa lampek na choince jest wypalona : Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała z górki.

Do tej kategorii wybrałam Kłamczuchę w opałach, Meg Cabot. Na początku była całkiem całkiem, ale z czasem miałam ochotę ją odłożyć nie dokańczając jej.

2. Irytująca ciocia Basia nie chce zostawić cię w spokoju : Średnia książka którą wszyscy się zachwycają.

W moim przypadku zdecydowanie będzie to Zbuntowana. Kompletnie nie rozumiem zachwytów nad tą powieścią, według mnie była kiepska.

3. Pod choinką czekają już prezenty : Powieść którą chciałbyś dostać na święta.

Moja lista książek które chciałabym znaleźć pod choinką codziennie się wydłuża. Ale jeśli miałabym wybrać tylko jedną, to chyba postawiłabym na Pani Noc Cassandr Clare.

4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się że Święty Mikołaj nie istnieje : Książka która została ci zaspojlerowana.

W moim przypadku jest to Czerwień rubinu, Kersten Gier. O tej powieści powiedziała mi moja koleżanka, przy okazji zdradzając praktycznie wszystkie najważniejsze wątki ;) Oczywiście nie miałam jej tego za złe, ponieważ niesamowicie mnie zaciekawiła :P

5. Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie dookoła słyszysz Mariah Carey i jej ,, All I Want For Christmas'' : Książkowa para, której nie możesz znieść.

Oczywiście będzie to Allie i Sylvain z serii Wybrani. Od samego początku nie lubiłam Sylvaina i byłam team Carter. Wiem że nie chodzili ze sobą przez całą serie, ale gdy tylko byli razem...

6. Babcia odleciała na reniferku : Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć.

UWAGA SPOILER !! JEŚLI NIE CZYTAŁEŚ JESZCZE RYWALEK, NIE KOŃCZ TEGO PUNKTU !!
Bez dwóch zdań będzie to tata Americi z Rywalek. Pokochałam tego mężczyznę prawie równie mocno jak własnego ojca. Jego śmierć przezywam do teraz....

7. Centrum handlowe jest okropnie zatłoczone : Seria (może być również trylogia, dylogia) która ma za dużo tomów \ za długo się ciągnie. 

Myślę że świetnie pasuje tu Zostań jeśli kochasz. Moim zdaniem, autorka powinna skończyć na tomie pierwszym, który był cudowny. Niestety zniechęciła mnie do niego druga część Wróć jeśli pamiętasz. Powieść nieustannie się dłużyła, była nudna i słaba. Mogłabym przeżyć bez przeczytania tego tomu.

8. Grinch : Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter)

Długo zastanawiałam się nad odpowiedzią, ale zdecydowałam że pasuje tu Arobyn Hamel ze Szklanego tronu. Jestem świadoma tego iż jest to bohater zły, król zabójców. Ale nie miał on jakiejś, wielce strasznej reputacji oraz udziału w książce. Mimo tego znienawidziłam go bardzo, zaraz po tym jak opisała go Cealnena.

Mam nadzieję że TAG wam się spodobał :) Nie nominuje tutaj nikogo szczególnego, jeśli ktoś jest chętny oczywiście może go zrobić ;)

Ola ♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz