wtorek, 10 stycznia 2017

Book haul #3 - grudzień 2016

Cześć wszystkim ! Witam was po dość dłuższej przerwie w kolejnym poście na blogu :) Dziś pokaże wam książki które przyszły do mnie w grudniu :) W większości są to prezenty świąteczne, które dostałam od bliskich i naprawdę jestem z nich bardzo zadowolona i szczęśliwa że mogę je mieć.

Pierwsza książka to Dziedzictwo ognia Sarah J. Maas.


Tą książkę zaczęłam już czytać, więc nie chce za bardzo spoilerować, ale możecie spodziewać się niebawem recenzji :)


Następną powieścią jest Akademia Wampirów autorstwa Richelle Mead.


Jest to kontynuacja książki którą czytałam bardzo dawno temu, więc nie mogę się doczekać jak powrócę do tej fabuły,  świata i bohaterów.


Trzecią książką którą znalazłam pod choinką jest Hopeless Colleen Hoover.


Czytałam już książkę pani Hoover i bardzo mi się podobała, dlatego mam nadzieję ze ta również będzie bardzo dobra :) 


Przed ostatnią książką jest Pani noc autorstwa  Cassandry Clare.


Nie mogę uwierzyć że mam tą książka już na półce i że w każdej chwili mogę po nią sięgnąć :) :)


Ostatnią już książką jest Miniaturzystka Jessie Burton.


Słyszałam wiele o tej książce, więc mam nadzieję że mi się spodoba :)

        To już wszystkie książki jakie doszły do mnie w grudniu. Jest ichg niewiele ale moim zdaniem święta nie są tylko po to aby czytać książki a tym bardziej je dostawać. Ja moje święta spędziłam cudownie ! W świetnym, rodzinnym klimacie :) A jak wasze święta ?               
Ola ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz